Vásárlási útmutató

Rendelés leadása

Megrendelését a www.iriszplaza.hu weboldalon, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon (hétköznapokon 09.00-19.00) keresztül egyaránt leadhatja.

Elektronikus vásárlás esetén a terméket, saját oldalán a „kosár" funkcióra klikkelve lehet a kosárba betenni, míg a megrendelő űrlap kitöltésével lehet a rendelést elküldeni.
A későbbi vásárlás megkönnyítéséhez és különböző kedvezmények igénybevételéhez lehetőség van regisztrációra is. Telefonos rendelés esetén, az ügyfélszolgálaton kell bediktálni az Ön által rendelt termékeket, és a szállításhoz szükséges legfontosabb adatokat.

Megrendelését abban az esetben tekintjük elfogadottnak, ha Ön, mint Megrendelő a rendeléshez szükséges adatokat hiánytalanul megadja.

Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az iriszplaza.hu webáruház felelősséget nem vállal.

TUDNIVALÓK A KISZÁLLÍTÁSRÓL

Szállítási díjak:
Országosan:  1500Ft


1.) Kiszállítás módja

A GLS Hungary Kft. futárszolgálata által küldött csomagok kézbesítése a futárnak történő átadást következő munkanapokon 8 és 17 óra között történik. A futár, ha kérdése merül fel, felhívja Önt a kézbesítés napján a kora reggeli órákban. Sikertelen kézbesítés esetén a futár egy vinyettát hagy a helyszínen. A Magyar Posta Zrt. által küldött csomagok kézbesítésének ideje a feladástól számított 48 óra, mely időn belüli teljesítésére az iriszplaza.hu a Magyar Posta Zrt. nevében garanciát vállalni nem tud. Amennyiben 2 munkanapon belül nem kézbesítették Önnek a csomagot, hívja ügyfélszolgálatunkat 00 36 20-51-51-150 számon, munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, mert lehetséges, hogy nem hagytak Önnek értesítőt a küldemény érkezéséről. Ebben az esetben megadjuk Önnek a küldemény azonosítószámát, melynek segítségével a megrendelésben megadott szállítási címhez tartozó postahivatalban lehet érdeklődni.

2.) Fizetés

A megrendelt termékek kifizetése utánvéttel történik. Ez azt jelenti, hogy a futárnak/postásnak a csomag átvételekor kell kifizetni a rendelés ellenértékét. Külön egyeztetés alapján lehetőség van a banki átutalásra.

3.) Átvétel

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

4.) Sikertelen csomagátvétel

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

5.) Kiszállítás időintervalluma

A kiszállítás 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérje a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérhető.
Kiszállítási időponttal kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat: 06-1-783-84-03

6.) Szállítási határidő

Szállítási határidő a rendelés visszaigazolásától számított (raktáron lévő termékek esetében) minimum 2 munkanap, egyéb esetben 3-5 munkanap, melyről telefonon vagy e-mailben értesítjük a Megrendelőt.

Amennyiben bármilyen problémája lenne a megrendelt termékkel (sérült, téves rendelés), jelezze felénk, s mi felvesszük Önnel a kapcsolatot.